Sıkça Sorulan Sorular

Evet, iTicket’in internet sitesi ve mobil uygulamalarını kullanarak bilet satın alırken istediğiniz koltuğu seçebilirsiniz. Mekana göre 2 boyutlu (2D) veya 3 boyutlu (3D) oturma planları sunulabilir.

  • 2D oturma planlarında fiyat kategorileri farklı renklerle gösterilir. Üst kısımda yer alan fiyat kategorileri listesinden seçim yaparak, aramanızı daraltabilir ve koltuk seçiminizi kolaylaştırabilirsiniz.
  • 3D oturma planlarında ise istediğiniz koltuğa tıklayıp "göz" simgesi ile seçtiğiniz koltuktan sahnenin nasıl göründüğünü görebilirsiniz. Fiyat kategorileri ile filtreleme yaparak aramanızı daraltmanız da mümkündür.

Hayır, etkinliğe gelirken biletinizin çıktısını almak zorunda değilsiniz. Dijital biletinizi mobil cihazınızda göstermeniz yeterlidir. Ancak dilerseniz, biletinizi yazdırarak yanınızda getirebilirsiniz.

Evet, iTicket üzerinden birden fazla etkinlik için sepetinize bilet ekleyip aynı anda satın alabilirsiniz. Sepet sayfasında eklediğiniz tüm biletleri dikkatlice kontrol ediniz.

Şifrenizi değiştirmek için önce siteye giriş yapmalısınız. Ardından “Profil” bölümündeki “Şifre Güncelleme” sekmesine tıklayarak yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.

Eğer şifrenizi unuttuysanız, üye giriş ekranındaki “Şifremi Unuttum” linkine tıklayarak kayıtlı e-posta adresinize gönderilen şifre sıfırlama linkini kullanarak şifrenizi yenileyebilirsiniz.

Satın aldığınız biletleri internet sitemizin ana sayfasından hesabınıza giriş yaparak “Siparişlerim” bölümünde görebilirsiniz. Ayrıca iTicket IOS ve Android uygulamalarını indirerek “Biletlerim” bölümünden tüm siparişlerinizi listeleyebilir ve satın aldığınız biletleri uygulama içinden açarak etkinlik girişinde kullanabilirsiniz.

Satın aldığınız biletlerle ilgili bildirimler, üyeliğinizde kullandığınız e-posta adresinize ve telefon numaranıza gönderilmektedir. Gönderilen linke tıklayarak ve üyelik girişi yaparak biletlerinize ulaşabilirsiniz. Ayrıca, biletleriniz PDF formatında e-posta adresinize de iletilmektedir.

İTicket internet sitesi, İTicket mobil uygulaması ve İTicket ürün ve hizmetlerinin satışa sunulduğu diğer fiziksel ve dijital mecralardan satın alınan biletler iade edilemez. Mesafeli Satış Sözleşmesi kapsamında tüm bilet satışları kesindir ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15 (g) maddesi uyarınca cayma hakkı bulunmamaktadır. Bu nedenle, etkinlikte erteleme veya iptal olmadığı sürece satışı yapılmış olan biletlerde iptal ve iade işlemi yapılamaz.

Bize 0 850 242 44 00 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan veya [email protected] adresine e-posta göndererek ulaşabilirsiniz. Müşteri hizmetlerimiz hafta içi 10:00-18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Troy, Visa ve Mastercard’a ait tüm kredi kartları ile banka hesap kartları (debit kart) ile işlem yapabilirsiniz.

İptal olan etkinliklerde satın almış olduğunuz biletlerinizin iadesi için herhangi bir işlem yapmanıza gerek yoktur. Bilet bedeliniz işlem yaptığınız karta 10 iş günü içinde iade edilecektir.

Satın aldığınız biletlerin faturası, üyeliğinizde kullandığınız e-posta adresine gönderilecektir. e-postadaki linke tıklayarak faturanıza ulaşabilirsiniz.

Kurumsal fatura talebiniz için, satın alma işlemi sonrasında gerekli fatura bilgilerinizi ve satın aldığınız biletlerin sipariş numarasını [email protected] adresine e-posta göndererek başvuruda bulunabilirsiniz.

Satın alma işleminiz sonrasında size gönderilen SMS mesajındaki linke tıklayarak dijital biletinize Kare Kod (QR Kod) formatında ulaşabilirsiniz. Etkinliğe giriş için bu kod yeterli olacaktır.

Kartınızla ilgili bir sorun yaşıyorsanız, 0 850 242 44 00 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayabilir veya [email protected] adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Etkinlikteki değişiklik nedeniyle katılamayacaksanız, belirlenen son iade tarihine kadar biletlerinizi iade edebilirsiniz. İade talebinizi ve biletinize ait sipariş numarasını [email protected] adresine e-posta ile iletmeniz yeterlidir. Bilet bedeliniz, işlem yaptığınız karta 10 iş günü içinde iade edilecektir.

Bilet satın almak istediğiniz etkinliği seçtikten sonra, işleme devam ederken çıkan ekranda ad, soyad, telefon ve e-posta gibi kişisel bilgilerinizi girerek üyelik oluşturabilirsiniz.

İnternet sitemizin ana sayfasında yer alan “Hesabım” menüsüne girerek Facebook veya Google hesabınız ile giriş yapabilirsiniz. Ayrıca, aynı menüden üyelikte kullandığınız telefon numarasını girip, tek kullanımlık şifre talep edebilir ve telefonunuza gelen şifreyi yazarak giriş yapabilirsiniz.

Biletler isme özel değildir. Kural olarak bileti elinde bulunduran kişi etkinliğe giriş yapabilir.

Biletinizi satın alırken öğrenci indirimden yararlandıysanız, girişte kimlik kontrolü yapılabileceğini gözönünde bulundurmanız gerekmektedir.

Öncelikle, e-posta adresinizin istenmeyen postalar (spam) kutusunu kontrol etmenizi rica ederiz. Eğer dijital biletiniz ulaşmadıysa, bilet satın alırken bizimle paylaştığınız e-posta adresinde bir hata olabilir. Bu durumda, 0 850 242 44 00 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayabilir veya [email protected] adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Yer veya tarih değişikliğini, etkinlikteki yer müsaitliğine göre aynı kategoriden veya üst kategoriden bilet satın almak koşulu ile yapılmaktadır. Bu değişiklik için 0 850 242 44 00 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayabilir ya da [email protected] adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Engelli izleyiciler için bilet imkanı ve engelli indirimi etkinlik mekanlarına göre farklılık göstermektedir. Etkinliklerde engelli girişi hakkında bilgi alabilmek için 0 850 242 44 00 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayabilir ya da [email protected] adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Etkinliğin iptal edilmesi veya tarih, saat ya da mekan değişikliği durumunda, üyelik sırasında verdiğiniz e-posta adresinize ve telefonunuza SMS ile bilgilendirme yapılacaktır.